کنجد کوچولوی من و باباش

کنجد کوچولوی من و باباش

از لحظه های قشنگ حضور مهمون جدیدی به جمع دو نفره امون مینویسم
کنجد کوچولوی من و باباش

کنجد کوچولوی من و باباش

از لحظه های قشنگ حضور مهمون جدیدی به جمع دو نفره امون مینویسم

دارم با موبایل اپ میکنم خیلی درگیری اخر سالم زیاده پندار حدود یک ماه و نیمه که مریضه سه بار پشت سر هم سرما خورد و اخرین بار که بردمش دکتر بهم گفت علائم اسم و سینوزیت داره کلی دارو واسه بچه نوشت اسپری دهانی و بینی از هر کدوم چند مدل پدرم در میاد تا داروهاش رو بهش بدم . بخاطر مریضیش تقریبا کل اسفند رو مهد نفرستادمش از یه طرف بابام حالش بد شده بود یک هفته پیش مامان مجبور شد برگرده بابلسر (گفته بودم بابا ام اس داره) 

خلاصه نگهداری از پندار تبدیل به یه بدبختی بزرگ شده مادرشوهرم نزدیکای عید رو تو محل مادریش و خونه ای که اونجا دارن میگذرونه خواهر رضا هم که خودش شاغله خلاصه این بچه مثل توپ والیبال شده .

امروز اخرین روز کاریه منتظرم مدیریت سرش خلوت بشه یه سر برم پیشش و شاید بتونم مرخصی ساعتی بگیرم کسی نبود بچه رو نگه داره برادر  رضا اومده پیشش مونده بنده خدا نه بلده به بچه غذا بده نه داروهاش و میتونه بده فقط به عنوان ناظر مواظبشه که کار خطرناکی نکنه واسه خودم و خونه هیچ خریدی نکردم اصلا هم حوصله عید و مسخرا بازیاش رو ندارم .

ایشالله امسال سال خوبی برای همه باشه . 

خداحافظ تا سال دیگه .



نظرات 4 + ارسال نظر
الی یکشنبه 19 فروردین 1397 ساعت 14:19 http://rozegareshirineman.blogsky.com/

عزیزدلمچقدر سخته مریضی این کوچولوها
انشالله زودتر بهتر بشه

ماشالله چه عموی مهربونی ، اومده برای نگهداری از بچه

اره کلا عو و عمه اش خیلی دوسش دارن
مناسفانه در مورد مریضی اش هم باید بگم هنوز خوب نشده و امروز که ٢٠ فروردینه دوباره دارم میبرمش دکتر

ویولا جمعه 10 فروردین 1397 ساعت 16:23 http://www.sadafy.persianblog.ir

برای ابریزش من همیشه اسپری بینی دکوسالین رو میزنم خیلی زود جواب میده

کل این دوماه دکوسالین رو دارم براش میزنم در ضمن آخرین بار که بردمش دکتر همراه دکوسالین فنیل آفرین هم داد ولی اصلا تاثیر نداره

ویولا دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 10:20 http://www.sadafy.persianblog.ir

عزیزم... فقط یه مادر و یک زن هست که میتونه این همه فشار روحی و جسمی رو بجون بخره و بازم دووم بیاره... خدا بهت سلامتی و قدرت بده تا بتونی شرایطت رو روبه راه کنی.بمیرم برا بچه میدونم چی میگی میلان هم کل بهمن ماه رو مریض بود و دکتر قرنطینش کرده بود که از خونه بیرون نره و کلی اسپری تنفسی و دارو بهش داده بود ولی خدارو شکر با مراقبت خوب شد و ایشالا که پندار گلی هم خوب خوب شده باشه و لااقل این چند روز تعطیلات تونسته باشی استراحت کنی

مرسی عزیزم متاسفانه پندار هنوز خوب نشده آبریزش بینی و مشکل تنفسی اش همچنان ادامه داره نمیدونم دیگه باید چی کار کنم .
میلان کوچولوی نازنین رو از طرف من ببوس

من سه‌شنبه 29 اسفند 1396 ساعت 12:13

متاسفانه اولی که بچه ها میرن مهدکودک دایم مریض میشن اما این خوبه چون بدنشون مقاوم میشه . انشاالله سال ۹۷ برات پر از عشق و خوشی و سلامتی باشه.

ممنون عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.