کنجد کوچولوی من و باباش

کنجد کوچولوی من و باباش

از لحظه های قشنگ حضور مهمون جدیدی به جمع دو نفره امون مینویسم
کنجد کوچولوی من و باباش

کنجد کوچولوی من و باباش

از لحظه های قشنگ حضور مهمون جدیدی به جمع دو نفره امون مینویسم

سلام دوستای گل 

خوبید ؟ ما که همچنان درگیر اون داستان پست قبل هستیم کار و بار همسر جان نیمه تعطیله و اوضاع احوال مالی هم زیاد روبراه نیتس . من خیلی سنگین شدم این ماه کلا دو روز در هفته به خودم استراحت دادم و روزای دیگه رو هم دیرتر میرفتم سرکار یه چند روزم که حالم خیلی بد بود درد شدید داشتم و زنگ زدم مامانم اومد پیشم . سرویس خواب نی نی رو آوردن با مامانم لباساشو شستیم و وسایلش رو جابجا کردیم سرویس خوابش یه خورده سخت جا شد ولی خوشگل شد وسایلش رو هم تقریبا کامل کردم صندلی غذا و کالسکه و کریرش مونده که اوان رو هم تو این هفته میخرم 

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرای سعید شنبه 23 آبان 1394 ساعت 18:41 http://LOVE-H-SOMUCH.BLOGFA.COM

خدا لعنتشون کنه اینایی که مال مردم رو میدزدن و اینهمه مشکل درست میکنن

واقعا اگه بدونین تو اون شرایط چه استرسی بهمون وارد کردن

کنجدت چن وقتشه؟

والله اون وقتی که شما پرسیدی 8 ماهش بود ولی الان که دارم نظرات رو جواب میدم دنیا اومده و 80 روزشه

خانومی پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 18:22 http://zendegiekhanomane.blogsky.com/

پناه بر خدا عزیزم
امیدوارم این روزها رو بسلامت بگذرونی

مرسی خانومی جونم

توت یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 12:53 http://pasazvesal.blogsky.com

سلام
انشالا مشکلات رفع میشه عزیزم. مبارکه سیسمونی کنجدتون

ممنون عزیزم ایشالله به شما تبریک بگیم

سحر چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 22:55 http://loveyourlife.blogsky.com

سلام خانومی.خوبی؟
چند وقته وبلاگتو میخونم.منم تو همین مراحلیم که شما هستی.البته یذره عقبتر.واسه همین دوست دارم بات در ارتباط باشم.شباهتای زیادی بینمون هست....
خوشحال میشم از دوستام باشی

سلام عزیزم ، چقد خوب من تازه بعد از چند ماه اومدم حتما بهت سر میزنم و لینک هم میکنم :

ویولا چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 19:23 http://www.sadafy.persianblog.ir

سلام عزیزم
الان بهتره حالت؟ خدارو شکر که کمک حال داشتی این مدت و مامان بودن من که خودم فقط هستم و مامانم هم خیلییییی دوره و خواهر ندارم و اقوامم هم این شهر نیستن و مادر شوهر هم ندارم!
به به لوازم نی نی رسید و حتما کلی حال_ خوبیه... مبارکش باشه و ایشالا به زودی و به سلامتی نی نی دوست داشتنی ات میاد تو بغلت و از با هم بودن کلی لذت می برید. من که تازه دارم یواش یواش شروع می کنم به خرید کردن و خیلی هم عجله ای ندارم ولی بر عکس خریدای خودم که همیشه سریع السیری هست و زیادم سخت نمی گیرم الان خیلی با دقت وسخت گیرانه دارم پیش می رم و برای خودم هم جالب بود این احساس

مرسی عزیزم الان همه چیز اوکیه ایشالله به زودی آپ میکنم و میگم این چند وقته چه اتفاقاتی افتاد . مبارکت باشه عزیزم تو این مدت اینترنت نداشتم وئلی از گوشیم چک میکردم وبلاگتو . حس و حال خرید برای نی نی واقعا عالیه ایشالله به زودی صحیح و سالم میپره تو بغلت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.