کنجد کوچولوی من و باباش

کنجد کوچولوی من و باباش

از لحظه های قشنگ حضور مهمون جدیدی به جمع دو نفره امون مینویسم
کنجد کوچولوی من و باباش

کنجد کوچولوی من و باباش

از لحظه های قشنگ حضور مهمون جدیدی به جمع دو نفره امون مینویسم

تبریکککککک

امروز ویولای عزیز نی نی گولوی عزیزش رو بغل میکنه امیدوارم راحت و سلامت به دنیا بیاد و قدمش خیر باشه 

نظرات 3 + ارسال نظر
shadi پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 11:37

kheyr bashe ishala takhiret,negaranam azizam zodi bia

اومدم ولی به خدا انقد درگیرم نمیتونم زود به زود بیام

ویولا پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 08:33 http://www.sadafy.persianblog.ir

وای عزیز دلم
ممنون که به یادم بودی
پسرک خوبه حالش ولی ما ناشی ها تا جا بیافتیم به زمان بیشتزی احتیاج داریم.
دعا کن درست از بر مسعولیت سنگین جدیدم بر بیام و شرمنده پسرک و خدا نباشم.
می بوسمت

مطمئنم که از پسش برمیای

سارا دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 14:00

:عاشق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.