کنجد کوچولوی من و باباش

کنجد کوچولوی من و باباش

از لحظه های قشنگ حضور مهمون جدیدی به جمع دو نفره امون مینویسم
کنجد کوچولوی من و باباش

کنجد کوچولوی من و باباش

از لحظه های قشنگ حضور مهمون جدیدی به جمع دو نفره امون مینویسم

پسر جان بخواب خواهش میکنم بخواااااب

خدایا خداوندا من هنوز نتونستم خواب این پسره رو تنظیم کنم هنوزم شبا ساعت 2 میخوابه اینی که میگم میانگینشه . پیش میاد بعضی وقتا ساعت 3 میخوابه  تنها کاری که از دستم بر می اومد این بود که تونستم خوابش رو از 8 صبح به 3  برسونم یعنی این زلزله قبلنا کل شب رو بیدار بود ساعت 8 صبح میخوابید الان لطف کرده و ساعت 3 میخوابه . 

دیشب یه جا خوندم میشه از داروی خواب آور استفاده کنم (خواب آورهای مجاز برای کودکان)  ولی هی با خودم درگیرم وجدان درد میگیرم ولی باور کنید تمام نظم زندگیم به هم ریخته شبا ساعت سه و نیم چهار صبح میخوابم هر روزم با تاخیر میام سرکار . رضای بنده خدا هم همینه صبح خونه ما از ساعت 9 شروع میشه . همیشه خسته ایم همیشه کلافه ایم تازه شنیدم این ساعت خواب برای خودشم خوب نیست چون هورمون رشد تو ساعتای اولیه شب ترشح میشه یعنی از 9 تا 3 صبح . بعد این وروجک تو این ساعتا مشغول بالا رفتن از در و دیواره ، حالا احتمالا تو این هفته برم با دکترش مشورت کنم .

اگه کسی تجربه ای داره کمکم کنه تو طول روز کل خوابش یک ساعت هم نیست شبا هم حمومش میکنم که خسته بشه ولی بازم فایده نداره ،  این وضعیت باید درست شه من دیگه از لحاظ جسمی دارم کم میارم 


نظرات 5 + ارسال نظر
ویولا دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 18:37 http://www.sadafy.persianblog.ir

سلام فلق جون واقعا خدایی هیلی سخته بچه بخواد شب بیدار باشه و روز بخوابه. راستش خدارو شکر و گوش شیطون کر!!! بی بی کوالا جان ما از روز اول نوزادیش سر این قضیه باهامون خیلی همکاری کرد. البته تا دو ماه فبل ساعت 10 نشده خواب خواب بود ولی کم کم ساعتش به 11 و 12 هم کشید که البته خیلی کم پیش میاد تا بعد 11 بیدار باشه که اونم بخاطر این دوتا دندونی بود که در 3 هفته اخیر در آورد احتمالا از قبلش بخاطر اونا بی قرار بود و نمی تونست راحت بخوابه و ما متوجه نشده بودیم.
البته اینم بگم که ما بخاطر اینکه خواب شازده بهم نریزه و در نتیجش خودمون هم بی خواب و بدبخت_ خواب نشیم، تو تمام این 5 ماه اگر هر وقت هر جایی مهمونی یا هر دورهمی یا حتی بیرون رفتن _ برای خرید هم بودیم، آقا ساز_خوابش رو کوک می کرد ما سریع راه خونه رو پیش می گرفتیم و خیلی وقتا هم قبل از اینکه ساعن خوابش برسه برناممون رو تموم می کردیم که بیایم خونه چون واقعا اگه اون تایم نمی خوابید دیگه اصلا نمی تونست بخوابه! همین الانش هم هر شب حتی اگه ساعت 11 بخوابه قبل از ساعت 8 صبح بیدار بیداره و اصلا راضی به خواب نمی شه تا ساعت 11-12 که یکی دو ساعنی میخوابه و دوباره غروبم یه ساعت می خوابه تا شب و این بین هم ماسعی می کنیم نزاریم بیشتر یا بد موقع بخوابه چون یه بار چند شب قبل 9 نشده خوابید و ساعت 5 بیدار باش زد و پارتنر بیچاره تا ساعت 7 داشت باهاش بازی می کرد تا بخوابه دوباره.
چند تا نکته هم اینکه اون بچه هایی که شیر مادر میخورن معمولا خواب شبشون از زیر سینه مادر شروع میشه و دیگه لازم نیست به زور خوابوندشون .و همینطور اینکه ما خودمون معمولا در بهترین حالت نیم ساعت تا یه ساعت بعد آقا بیهوش می شیم چون پارتنر کارمنده و صبح زود باید بره اداره و منم باید جون داشته باشم 8 نشده سرویس بدم . دکترش هم همون اوایل بهم گفت هر وقت می خواد بخوابه تو اتاق نیمه تاریک_ خلوت بدون صدای مزاحم مثل تی وی یا شلوغی صدای دیگران و واقعا هم جواب داد. امیدوارم موفق بشید عزیزم.

آفرین به این عشقولک . خدا رو شکر کن که باهاتون همکاری میکنه البته این که شما هم مراعات میکنید به نظرم خیلی تاثیرگذاره توی نظم خوابش
متاسفانه رضا کلا آدم بی قاعده و بی نظمیه تو اینجور مسائل و خوب قطعا سختی کارمن دوبرابره . حالا یه هفته است عزمم رو جزم کردم تا حدی هم موفق بودم فعلا رو ساعت دوازده و نیم شب فیکس شده ولی خودم تا حالا زودتر از سه و نیم نخوابیدم انقده که کار هست واسه انجام دادن .
راستی عزیزم تبریک میگم مرواریدهای نی نی دراومده پندار که الان هشت ماه و نیمشه هنوز هیچ خبری از دندون نیست . فقط هر چی دستش میرسه یا حرص و ولع گاز میزنه . راستی ازون دندونای کوچولوش یه عکس بذار چه مامانی هستی شما آخه ؟؟؟؟!!!!!

اسفندونه دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 12:01 http://esfandooneh.blogsky.com

سلام عزیزم...
ای جونم به این کوچولوت
به نظر من هم باید عادتش بدی. صبحا زود بیدارش کن. ببرش پارک که حسابی خسته بشه و بخوابه....
ببین قطعا ممکنه حتی چند ماه زمان ببره تا کامل عادت کنه اما به نظرم تا جایی که میشه از قرص استفاده نکن

با دکترش مشورت کردم مخالف خواب آور بود مثل شما پیشنهاد داد . هر روز صبح نیم ساعت زودتر بیدارش کن . البته تا حالا موفق نشدیم یعنی انقده شیطونی و وروجک بازی داره که کلا بیهوش میشه وقت خواب .
مامانم چند روزه در حال تلاشه ولی نمیتونه بیدارش کنه
راستی نی نی حالش چه طوره ؟؟؟

آتوسا دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 02:35

فلق جون بهتره صلح زود بیدارش کنى که باعث میشه ظهر هم زودتر بخوابه و شب هم زودتر خوابش بگیره. کلا باید بین خوابیدنهاش حدودا پنج ساعت فاصله باشه.
روانشناسها براى تنظیم خواب خیلى روى روتین قبل از خواب تاکید دارند. یعنى مثلا هر شب از یکربع تا حداکثر نیم ساعت یک برنامه منظم که میتونه شامل حمام کردن، کتاب خوندن، شعر خوندن و شیر خوردن و اینها باشه رو انجام میده و این باعث میشه بچه ها آمادگى ذهنى رو براى خواب پیدا کنند.
کلا من دیدم اکثر ایرانیها بچه هاشون مشکل خوابیدن دارند که بیشتر بخاطر اینه که ما کمتر میتونیم با بچه ها استریکت باشیم و سخت بگیریم بهشون. ولى برنامه داشتن و منظم بودن خواب و غذا و بازیش خیلى کمک میکنه.
من خودم خیلى مشکل داشتم با خواب پسرم. الان که حدود دو سالشه بهتر شده. راحتتر میخوابه.
امیدوارم موفق بشى واسه تنظیم خوابش عزیزم

مرسی عزیزم از پیشنهاداتت سعی میکنم بهش عمل کنم
یه مشکل بزرگ من همکاری نکردن باباشه بچه رو میبرم تو اتاق بخوایونم در و باز میکنه میاد شروع میکنه باهاش بازی کردن فک کنم اول باید خواب باباش و درست کنم .
ولی الان یه هفته است تلاشم رو شروع کردم سه شبه که داره ساعت 12/5 میخوابه

نگار یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 16:09

سلام امیدوارم پسرت بهتر باشه خیلى ناراحت شدم
من یک بار دیگه برات نظر گذاشتم رک بگم خیلى لجبازى تمام این لجبازى ها بیفرارى ها بى خوابى ها و.......منشاش اضطراب و دورى از شماست
باید کارت را بذارى کنار و به بچت برسى سلامتیش برات مهم نیست
میتونى از یه مشاور کمک بگیرى
یه هفته امتحانى نرو سر کار ببین وضعیت خوراکش خوابش یبوستش و....چه جورى میشه

نمیدونم عزیزم من خیلی با خودم درگیر بودم و هستم و بابت تنها گذاشتنش عذاب وجدان دارم ولی نهایتا به این نتیجه رسیدم که تبعات خونه موندن و کار نکردن من روی پندارخیلی بدتر از این عدم حضور هست متاسفانه نمیتونم توضیح بیشتری بدم ولی شاید اگه کس دیگه ای جای من بود کارش رو ول میکرد حداقلش این بود به خودش از لحاظ جسمی انقد فشار نمی اومد .
شایدم شما درست میگی

سارا شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 15:09

سلام فلق عزیز...ماشاالله به انرژی پندار جون
عزیزم چند تا پستو با هم خوندم کلی گریم گرفت بخاطر اذیتایی که پندار جون کشید انشاالله دیگه مشکلی نداشته باشه
عزیزم شبا ساعت 10یا 11 برقارو خاموش کن خودتونم بخوابین یا روی پات بزارش فقط سکوت باشه هیچ صحبتیم نباشه که گل پسر خوابش ببره یه یک هفته ایی سخته ولی در کل عادت میکنه کلا بچه ها رو وقت خوابشون باید تنظیم باشه امیدوارم موفق باشی

مرسی عزیزم امتحان میکنم ببینم میشه یا نه ؟
باور کن خسته شدم از دستش میترسم وضعیت خوابش همینجوری بمونه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.