کنجد کوچولوی من و باباش

کنجد کوچولوی من و باباش

از لحظه های قشنگ حضور مهمون جدیدی به جمع دو نفره امون مینویسم
کنجد کوچولوی من و باباش

کنجد کوچولوی من و باباش

از لحظه های قشنگ حضور مهمون جدیدی به جمع دو نفره امون مینویسم

چه دنیاییه !!!

خانواده شوهر دختر خاله ام از فردای هفتم افتادن دنبال کارای انحصار وراثت دلم واسه دختر خاله ام کبابه هنوز خودشو پیدا نکرده نشسته غصه میخوره یه وقت بچه اش و ازش نگیرن نمیدونم واقعا بعضی خانواده ها چه جوری میتونن توی بحبوحه عزاداری و غم از دست رفتن عزیزاشون دنبال مال دنیا باشن ؟؟؟!!!!!!  بابام با عموم که وکیله صحبت کرد خداروشکر چون پدرشوهرش در قید حیات نیست نمیتونن بچه رو ازش بگیرن وقتی اینو فهمید خیلی آروم شد .

نظرات 1 + ارسال نظر
زینب یکشنبه 9 مهر 1396 ساعت 09:22

والا چون متوفی بچه داشته به کسی چیزی نمی رسه به جز پدر ومادرش که میگید فوت شدند.

والله مادرشون در قید حیات هستند و ظاهرا به ایشون هم ارث میرسه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.