کنجد کوچولوی من و باباش

کنجد کوچولوی من و باباش

از لحظه های قشنگ حضور مهمون جدیدی به جمع دو نفره امون مینویسم
کنجد کوچولوی من و باباش

کنجد کوچولوی من و باباش

از لحظه های قشنگ حضور مهمون جدیدی به جمع دو نفره امون مینویسم

قوی بشم برم مدرسه

براش یه پاستیل ویتامینه خریدم خیلی دوست داره ولی در روز 2 تا دونه بیشتر نباید بخوره هر دفعه که بهش میدم با گریه و زاری بازم میخواد دیروز =یش خودش فکر کرده چه جوری منو گول بزنه اومده میگه مامانی پاستیل گفتم خوردی بسه دیگه برگشته میگه پاستیل بده بخورم قوی بشم بزرگ بشم برم مدرسه 

نظرات 2 + ارسال نظر
نسرین یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 11:49

خانوم تو رو خدا از این پاستیل ها ندین بخوره. دختر خواهر من یک سال می خورد و بعدش سرطان گرفت. بی هیچ دلیل و سابقه مشخصی. با وجوذدی که از نظر غذایی خیلی رعایت میکنن و فست فود و هیچی نمی خورن. یه جور سرطان خیلی نادره که دکترش گفته به احتمال زیاد به خاطر جهش ژنتیکی ناشی از این پاستیل ها بوده.

ترسیدم
مرسی از راهنماییتون

امیر نقدی لنگرودی سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 12:46 http://noghte-az-sarkhat.blogfa.com

شبیه پیچ و خم های" هراز "و "جاده ی چالوس "
دلم آشفته ی پائیز ِ جنگل‌های موهایت

امیر نقدی لنگرودی

ظهر پاییزیتون بهاری و رویایی
دعوتید به غزلخوانی از
نقطه از سر خط

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.